Selamat melayari kisah hidup saya. Semoga kisah saya dapat menceriakan hari kamu. Terima kasih sudi mengunjungi blog nutyra 💜Have a nice day!

Hard to say but...

 

 It's so surprising when those see me in the middle of the girls when they knew that I no longer there. Perhaps they'll think some creatures represent me.. hahahaha doesn't make sense wehhh!

Jyeah , it's me.. I hve registered as a new GLORIAN.. Hahaha laka2lah bila speaking ni..kehkeh.. Well bila dah lama tak speaking, so kita main rojak-rojak je melayu dgn inggeris.. 

Okay,okay balik pada cerita sebenar,

Those people keep asking me "Kenapa pindah balik smksp?" "Sekolah tu tak best eh?" "Rindu aku letteww.." Pastu buat muka innocent perhh perhh 
Bila orang tanya lebih-lebih lagi cikgu2 yg ngajar kelas aku.. Walaweh, srsly aku taktau sape punya mulut yg hebohkan tentang aku pindah balik ni.. Haihh terasalah macam fofular kejap kat sekolah..hahaha..

Actually, hm aku sedih sngt nak pindah.. Tolong jgn bgth sesapa.. Entah aku tak pasti kenapa aku nak pindah.. Niat kat hati dah betul dah..nak sambung bahasa arab..ada rezeki boleh fly ke jordan ke maghribi ke mesir ke.. Tapi entah.. Jujur aku lebih suka di sana berbanding di sini.. Jauh drpd dosa.. Jauh drpd zina hati.. Ketenangan tu dpt dirasai sangat.. Tenang walaupun tak ada kawan rapat masa tu.. Baca quran sesama.. Aman sangat.. Allahu.. Nikmat tu masih dpt rasa sampai sekarang.. Aku suka dgn semua yg ada kat sana.. Kelebihannya menjadi keunikan dan kekurangannya membuatkan aku lebih bersyukur..

alaa.. dah start dah leaking ni..alahai..baiklah, aku rasa setakat ni je kot..
~Assalamualaikum~

Laila saedah, yaa Ard wa sodiqi

No comments:

Post a Comment

Jom komen !

Copyright © All here belongs to nutyra💜